Zoretanin İlacı – Yan Etkileri Nelerdir ?

15
9

Doktora sivilcelerinizden kurtulmak için gidersiniz, ilk önce bi kaç krem verir ve kontrole gittiğinizde hiç birşeyin değişmediğini görüp kan testi yaptırmanızı ister. Sonuçlara bakarak da bu ilacı ve ya Roaccutane yazıp elinize bir kağıt tutuşturup imzalatır… Bu ilaçlar sivilce tedavisinde kullanılacak “son ilaçlar”dır. Lütfen kullanmadan önce çok dikkatli okuyun ve oluşabilecek yan etkilerin hepsini göze alarak bu ilaca başlayın.

Zoretanin; diğer tedavilere yanıt vermeyen, şiddetli akne tedavisinde kullanılır.
Akne fulminans, alopesi, aşırı derecede ağız ve dudak kuruluğu, burun kuruluğu, deri kuruluğu, morluklar, kızarıklıklar, hirsutizm, epistaksis, yüzde yanma, ateş, hiper ve hipopigmentasyon, tırnak distrofisi, kaşıntı, terleme, ürtiker, paronişi.
Duyma bozukluğu, tinnitus, görme bozukluğu, göz kuruluğu, konjunktivit, fotofobi, gece görüşünün azalması.
Allerjik reaksiyonlar, ödem, yorgunluk, kilo kaybı, lenfadenopati, sistemik alırı duyarlılık, vaskülüt.
Çarpıntı, vasküler trombotik hastalık, inme, taşikardi, kan şeker düzeylerinde değişiklik, anemi, nötropeni, trambositopeni, inflamatuar bağırsak hastalığı, bulantı, kolit, ileit, hepatit, özefajit, kemik mineral yoğunluğunda azalma, artrit, ses değişikliği, bronkospazm, solunum yolu enfeksiyonu, anormal adet dönemleri, glomerulonefrit.
Sersemlik, başağrısı, parestezi, senkop, psödötümör serebri, letarji, insomnia, saldırgan davranışlar, intihar düşüncesi ve denemesi, depresyon, emosyonel dengesizlik, agresyon, psikoz, aşırı sinirlilik ve aşırı duygusallık.
Bütün bu saydığımız yan etkiler kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Diğer kullandığımız tüm ilaçlarda olduğu gibi kiminde duyma bozukluğu yaparken, kimide görme bozukluğu yapabilir ya da birinde adet düzensizliği yaparken bir diğerinde bulantı yapabilir. Her insanın vücut duyarlılıkları farklıdır ve farklı tepkiler gösterir. Bu ilacı kullanırken yapılması gerken en önemli şey sabırlı olmak ve sonunda güzel bir yüze sahip olacağını düşünerek yan etkilere savaş açmak ve kendinle barışık olmaktır.

15 YORUMLAR

  1. arkadaşlar 2 gündür zoretanin kullanıyorum ama çevremde bu ilaç için iyi şeyler anlatılmıyor özellikle saç dökülmesi ve kısırlık yaptığı gibi bunlar doğru mu? bilsisi olan varsa yardımcı olabilir mi?

  2. arkadaşlar bi haftadır bu ilacı kullanmaktayım dudaklarım kurudu yüzüm soyuluyoo ve yanaklarım kıpmkırmızı olmaktadırr bas agrısıda yapmaktadır inş dayanabilirimm ama özellikle sivilcelerim sacımın dibindede cıkmakta ve buda kepek oluşturuyo kepek oluşması normal mi ve bu kepegi nasıl yok edebilirim…

  3. btl bu ilacı 6 ay kullandım ve bırakalı 2 ay oldu ılk ay 10 mg ve dıger 5 ayda 20mg aldım cıldımde asırı kuruma soyulmalar olustu bel agırısı ılk kullanmaya basladıgımda cok az dokulen saclarım ılacın bıttmesıne ragmen daha da fazlalastı asırı dokuluyor ama tabı bıtkısel sampuan kullanlınıyorum bakılım ınsallah alalahın ıznıyle bu sorunda kalkar ortadan..! sımdı ılacın ılk 2 ayıı hatta 4 cu aya kadar cok sıvılcelerım cıktı asırı buyuklerdi ve dedımkı bu ılacın bana faydası yok cok pıskolojım bozulmustu baktım kı sabır ısı bnde bekledım bırakmadım ve suan o kadar guzel bır cıldım varkı ıyıkıde kullanmısım dıorum cok superr bır ılacc vee hatta bır tane bıle sıyah noktam yok ama tabı cok yanetkısı varr o bıraz sıkınyı oluyo cok cektım ama olsun bu sıvılcelerden kurtuldum degerdii sende hıc canını sıkma ılac hakkında herseyı doktorun bılır zaten kan tahlılerını yaptırıosan hıc bırsey olmaz allah sifa versın hayırlı gunler..!

  4. sivaslı kardeşim kısırlık yapsa bakanlık onaylı bır ılacc sence pıyasaya surulurmu bıraz mantıklı olalım boyle bır sey asla olamazz ..! bosuna kendınızı bunlarla harcamayın bende kullanmadan oncee forum sayfalarınaa neler neler yazmıslarr bu ılac hakkında cahıl ınsanlarr..yanlıs bılgılendırme yapıolar ınsanların umıtlerını yıkıyolar ..! sen tedavıne bakk ılaclarını aksatma tahlillerini duzenlı olarak yaptır doktorunlaa ıletısımını ıyı kur ..! allah şifa versın hoscakalın..

  5. merhaba arkadaslar ben zoretanini 2 aydır kullanıyorum sivilcelerde azalma oldu aama yüzümde soyulmalar ve dudaklarımda çatlama oluyo çok şikayetçiyim doktorun verdiği kremle geçmiyo dudaklarım sizlerin bir önerisi varmı birde günese çıkınca çok kötü oluyorum….

    • ben zoretanin ilacını 4 aydan beri kullanyorum 1, ayda hiç etkisi olmadı gb 2 ayda siyah noktalar kendiliğinden döküldü3 ayda kızarıklar başladı sivilceler t bölgesinde yani alnımın ortasında çenemde yanaklarımda sayılı olarak kaldı yüzüme bıoderma akne ve kızarmaya meyilli ciltler için 50 faktör güneş koruyucu fondoten gb pahalı ama çok iyi geliyo dudaklarınıza sadece hametan ve bepanten çok ama çok ii geliyo inan bana nıveanın dudak koruyucularıda iyi ama bepanten birebir

  6. arkadaşlar sivilce allahın bazı kimselere verdiği bir şey unutmayın bu ilacın en büyük yan etkilerinden birisi kısır yapmaktır unutmayın buna değermi bırakın beğenen sizi öyle beğensin önemli olan szin içinizdir

  7. ben bu ilacı kullandım sivilcelerim geçti bırakınca ruh saglıma etki etti çok kısa süreli psikoz yaşadım bi derdim yokken kesinlikle kullanmayın ben de çok kötü bi yan etkisi oldu gerçi bünyeye baglı bi şey ama kullandıgıma pişmanım

  8. Kesinlikle kullanmayın insanları kandırıyolar doktorlar hiç umrunda değil saģlıgınız doktorlar için çok zararlı bi ilaç benim hayatımı bitirdiler gözüm burnum dudağım boğazım hala kuruyor çok zararlı bi ilaç kanmayın gençler ilaç pek çok ülkede toplanmış sahibi tazminat yemiş avrupadaki adı accutone türk sitelerinde yazmıyor bu haberiniz olsun

CEVAP VER